homey - Reisverslag uit Firenze, Italië van Emmy Schipper - WaarBenJij.nu homey - Reisverslag uit Firenze, Italië van Emmy Schipper - WaarBenJij.nu

homey

Blijf op de hoogte en volg Emmy

13 Juni 2014 | Italië, Firenze

Hoi allemaal,

Wat heb ik het fijn hier! Ik voel me zo ontzettend thuis.
De Italiaanse lessen zijn erg pittig maar leerzaam en de medestudenten worden steeds leuker.
Woensdagavond hebben we een karaokebar ontdekt waar er tot precies starttijd van de karaoke (23.15 uur) iedereen binnen kwam DENDEREN.
En dan bedoel ik, echte Italianen. Wow.
Ik wist niet wat ik zag, in 1 keer is hun energielevel op 100%. Het duurt niet een paar uur voordat de feeststemming erin zit, nee, 1 minuut is genoeg. Geweldig!
Het was zo leuk dat dit nu sowieso standaard in de planning komt.
Gisteravond (opening wk) ben ik samen met een Amerikaanse vriend naar diezelfde bar gegaan waar we nog meer mensen hebben ontmoet, ook de barman Jakob is super aardig en helpt ons ook met Italiaans praten.
Vanavond dus daar natuurlijk ook onze oranje leeuwen aanschouwen.

Het gaat dus goed hier. Afgelopen weekend voelde ik mij niet zo geweldig maar na de Italiaanse wondermedicijnen ging het weer goed.
Ik woon nog steeds alleen in dit appartement en weet ook niet wanneer er nou iemand bij komt. Ik vind het wel best zo, m'n eigen Italiaanse huisje midden in het centrum van Florence.
Een paar dagen geleden hebben we hier niet gekookt, Amerikaanse kip. Nieuw recept om mee naar huis te nemen.
Ik slaap trouwens nu in een echt bed ipv een slaapbank, veeeel beter en m'n rug is ook blij. De kamer is kleiner maar dat maakt mij niet uit.
Mijn oude kamer zit nu wel op slot omdat ik officieel niet twee kamers mag hebben, ik vind het safety wise niet logisch, maar oke.

Vanmiddag komt Matteo met de trein hier naartoe! Super leuk, en dit weekend komen Heflin met zijn vriendin naar Florence. Heel leuk om dan toch een bekend gezicht hier te zien.

Ik ga nu zo weer naar school en vandaag zijn er maar 3 leerlingen in de les. De rest doet een trip naar Almalfi kust. Dus het wordt een soort privéles.

Ik ga snel! Veel liefs vanuit Florence.

  • 13 Juni 2014 - 08:53

    Nathalie:

    Nice!!!!!!!! :-)

  • 13 Juni 2014 - 08:55

    Nathalie:

    Wat is die toegevoegde foto mooi! En dan bedoel ik hoe mooi jij erop staat!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emmy

Hier lees je alles over mijn ontdekkingen en situaties die ik, Emmy, meemaak (in het buitenland).

Actief sinds 05 Mei 2014
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 3212

Voorgaande reizen:

01 Juni 2014 - 29 Juni 2014

Hoi Florence!

Landen bezocht: